Doguramayacam galiba bu gidişle 🤷 2. Gebeliğim ilk gebeliğim de tam da bu zamanlar 39+6 da sancı çekip gece itibari ile 40+0 da 00.35 de kızımı kucağıma almistim ,2.nin keyfi yerinde hafif pembemsi Nisan dışında bı belirtim olmadı ağrım da yok burda doguramiyorum diye post açıp ertesi gün doğuranlar olmuş inşallah darısı başıma 😊