pamukannesi25 neyin iyi olacağını da bilemeyiz tabi, suni ya da sezeryan olması daha iyiyse öyle olsun tabi, önemli olan sağlıklı sıhhatli kucağa almak 😇 olabildiğince rutin hayatıma devam ettim hiç yatarak geçirmedim ama yine de bu şekilde oldu, hakkımızda hayırlısı olsun artık yapacak bir şey yok