Etkinmhmt Kızlar iyi akşamlar 2 li taramayi 11.haftayla 14.gafta arası yapılıyor diye biliyorum Bi yaptıranlar kaç haftada yaptırdı söylerse sevinirim 😊
Etkinmhmt 9ay10gun benim 2.gebelik ama 4 yıl olcak doğum yapalı unuttum valla 😂🤭11.hafta olucak perşembe günü gitmesem mi acaba
9ay10gun Etkinmhmt ilk febeligimde 11. Haftada yaptırmıştım :) randevu fln ayarladiyaaniz gidin hiç iptal etmeyin farketmiyor 11 12 de yapılıyor genelde