Kızlar merhaba 26. Haftadayım. Smear testimde Mantar çıktığı için Doktor bu hapı verdi ama kullanımı konusunda herhangi bir şey söylemedi.
Kutuda 2 tane var burada okuduğuma göre herkes 2 ya da 3. Gün diğer hapı kullanmış ama bana bir tane kullan ya da 2. Yi şu gün kullan gibi bir şey söylemedi
Kullanımı nasıl yaptınız acaba ? Yan etkisi olan oldu mu?