eknsnsr98 Kızlar kalp atışını dinlediniz mi ben daha dinletemedim doktor bana geçen pazartesi gel dedi yolk kesesi ve keseyi gördük bende yine de geç gitmeye tercih ettim bu pazartesi gitmeyi düşünüyorum kalp atışı için
Moon_light eknsnsr98 kalp atisini duyduk sukur ama benim acayip bir sekilde bas donmesi mide bulantisi basladi ne yapicam bilmiyorum bu haftaya kadar birsey yoktu oysa 🥹
SevilArs1 eknsnsr98 7+4 olduk bugün. Haftaya pazartesi miniğimi görmeye gidicem. Altı haftalıkken gittiğimde kesenin içindeki miniğimi görmüştüm. 😊
Demetmelek Merhaba 7+1 olduk 🥰 henüz kalp atışını dinlemedik bu hafta kontrolümüz 😊 Bu haftada mide bulantınız yada kusma varmı?
16tugba_ Kizlar 6 haftalik gttim kese içinde oluşum var ddi fakat kalp atışı gormedi 7+4 e gün verdi sizce bi sıkıntımı var yoksa 6 hafta erkenmi kalp atışı icin
Demetmelek 16tugba_ evet 7-8. Haftalarda daha iyi duyuluyor kalp atışı ben de ilk gittiğimde 5+4 tü 7. Haftada kalp atışı için çağırdı
eknsnsr98 16tugba_ bence erken herkesin aynı olmuyor çünkü oluşum var dediyse yani bebek oluşuyor iyi bir sey