Benimde 1.5 yaşında kızım var 32 hafta hamileyim iki üç haftadır kesmeye çalışıyorum sadece uyuyacakken emiyor ,önce öğlen emmesini kestim yavaş yavaş,emzik emiyor bu arada yanında uzanıyorum oyalıyorum öyle uykuya dalıyor ,geceleri de aynı metodu uyguluyorum şuan bi sıkıntı yok çok şükür,(kayınvalidem falan göğüsüne biber salça vs sür direk kes demişlerdi öyle bir şey yapmadım kizimin psikolojisi bozulsun istemiyorum 🌸)