Afitappp Kızlar merhaba Reglim 18 gün gecikti iki kere kırmızı pembe renkte lekelenme geldi ama gebelik testim negatif Hamile olabilir miyim böyle bir durum yaşayan var mı ? Bana yardım olun 🙏🏻
Cyln2424 Afitappp 18 gün gecikme çok fazla, kadın doğuma gidin hormon testi isteyin gebelik yoksa belki hormon yüksekliği vardır.
tecrubesizanneadayi12 Afitappp normalde regliniz gecikiyor muydu yoksa düzenli mi oluyordunuz isterseniz bir kan tahlili yaptırın net bir şekilde anlarsınız sonucu
hsns Afitappp benimde 8 gün geçti benim de negatif çıktı geç döllenme olabilir belki kan testi yaptırırsan belli olur
arirangg Afitappp 18 gün gecikmede eğer test düzgün çalışıyorsa yanlış göstermesi mümkün değil. Bence kadın doğuma gidin.
sacmalamakizim Afitappp Canım 18 gün ciddi bir gün o kadar gecikmeye testte çıkardı diye düşünüyorum doktora gidip muayene ol en iyisi.