Nezihaaa
Yaptırmalısınız. En azından açlık tokluk şekerinize baktırmalısınız. Oğlumda yaptırmadım, şeker hassasiyeti var. Kızımda da yaptırmayı düşünmüyordum, suyu önde gitmeye başladı erken doğum riskim oluştu. Yaptırdım, aşırı yüksek çıktı. İnsülin kullandığım için suyu normale döndü.