Herkese hayırlı akşamlar hanımlar 23.haftadayim hayirlisyla enfeksiyon sebebiyle bu hafta doktorum fitil vermişti kullandım dün ve bgn sümüksü yeşilimsi akıntım oldu bende yakinlarimin tavsiyesiyle sıcak bez utuleyip camasirima koydum o şekilde dinlendim bütün gün belli aralıklarla bezi değiştirip yeniden sıcak olarak koydum tabi
Ama az önce okudum ki sıcak uygulamamak gerekirmiş düşük tehlikesi olurstururmus gerçi bez hemen soguyordu giydigimde ama.yinde korkuyorum konu hakkında fikri olan arkadaşlar varmıdır acaba aranızda ebe vs olan bu arada bebeğimin hareketleri çok şükür var şuan ama.yine de korku girdi kalbime