HarunEmineabuk Hayırlı Cumalar kafaya taktım ya bana sola uyu hamilelikte dediler ben de sağa alışmışım bütün gece dönmekle uğraşıyorum rahat uyuyamıyorum bu konuda bilgisi olan var mı internette de sağa yatmanın iyi olmadığını yazıyor sağa yatan Yok mu yani şimdi 😏😏
Mele HarunEmineabuk valla gece istemsiz farkında olmadan da sağa dönülebiliyor ben 37+5 teyim sağ tarafada yattım şükür 🙏🏻 birşeyimiz yok mecburen yatıyorsun uyuşuyor bir zaman sonra hep sol tarafın
gevezeyazar1 HarunEmineabuk benim sağ tarafta burnum çok tıkanıyo mecburen sola yatıyorum ama gece dönüyorum farkında olmadan hatta sırt üstü bile yattığım oluyo uyurken kontrol edemiyoruz 😫😫 çok bişey olucağını zannetmiyorum
Harunnisa HarunEmineabuk saga veya sola farketmiyor pek nerede rahat yatarsan oyle uyu ama sirt ustu veya yuz ustu yatma sola yatmak daha iyi ama sagada yatilabilir sorun olmuyormus
Yarendilan28 Canım solda bebeğe kan akışı daha iyi oluyo ama arada sağ a da yat bende uyuamıyorum sırt üstü yatmak tehlikeli oluyo
MerveBeyza sola yattım mı resmen çarpıntım oluyor bende sağa yatıyorum çok şükür bişey olmadı bebeğime
Harunnisa HarunEmineabuk bende ilk aslarda hep sola yatardim ama suan bebek pozisyonu degistirdi sanirim sola yattigim gubi tekmelemeye basladi saga yatinca rahatliyo
Smrk Sağa da sola da yatabilirsin bi problem olmaz zaten sürekli sola yatamazsın ki. Bacaklarım tutuluyo benim sağada dönüşüklü yatıyorum yeri geliyor sola doğru yattığımda nefesim kesiliyo. Bazı zamanlar uyandığımda sırt üstü yatarken bile buldum kendimi. Rahatsız bi pozisyondaysan zaten bebeğin tepki veriyor