Zehra034 Kızlar 3 gün önce normal doğum yaptım ama çok afedersiniz popo deliğim çok acıyor üzerine oturamıyorum sizde de oldu mu ne zaman geçer
Seymoshh Zehra034 hemoroid olmuşsundur normal doğum sonrası ıkınmaktan oluyor eğer çok can yakıcıysa dr a görün krem fitilleri var ben üç doğumdada yaşadım o sıkıntıyı ama erken müdahalede çok çabuk geçiyor
merve_gtekin Dilayyyyy bende dün yaptım doğum gerçekten çok acior ve kizlar vajinam balon gibi sismmis buz birakiorm bu durumu yaşayan varmi
Dilayyyyy merve_gtekin canm her lavabodan sonra kurutup batikon sürün tam oturmayin yan otrr gibi dikkat edin snra dikisleriniz cabuk kaynasin
Ezgihrcnn merve_gtekin benimde öyleydi canım ilk görünce şok olmuştum bu vajina bebim değil bu ne demiştim ağlayacaktım az daha