Senem_11 Normal bebeklerde göbek kordonunda iki damar oluyor bebeği besleyen, benim bebeğimde bir tane var. O yüzden kendini yeterli besleyemiyor yani 2 buçuk hafta falan geriden geliyor gelişimi, yani benimle aynı durumda olanların bebekleri böyle. Haftaya çarşamba doğumum var zaten, 37.haftamda yani 😄 Bakıp göreceğiz ne olmuş içeride artık.