Nergis__ Kızlar merhaba 18 haftalıgiz ve hamileliğimin ilk zamanlarindan beri yanma oluyor 17 haftalıkken rahimde kaşıntı oluyor sizde de var mı bu durumlar
adennlilith1 Nergis__ kaşıntı mantar belirtisi yanma enfeksiyon olabilir doktoruna danışman da fayda var
Nergis__ adennlilith1 peki bu hafta da sürekli idrara çıkmam normal bişey mi aşırı derecede sıvı tüketmiyorum ama sürekli lavobaya koşarcasına gidiyorum