Kızlar 2 ay önce doktorum verdi dahiliye 1 ay kullandım 1 ay kullanmadım mide bulantısı yapmıştı diye şuan mide bulantısı gitti tekrardan içmek istiyorum fakat evde kaldı ilaç ona devam etsem sıkıntı olur mu ilaçın tarihi ne zaman bitiyor bazı ilaçlar kullanım süresi az olduğu için