Canım bundan 2 ay önce bende korona oldum ve öksürük nöbetlerimden açılmam olacak diye korkuyorduk nefes bile almakta zorluk çekiyordum ve o öksürük çok zor geçti ama 1 hafta içinde hafifleten tek bişi oldu öneririm .. 1 tatlı kaşığı tereyağını erit yakma ama sonra yarım çay bardağı pekmezle karıştır ve tek seferde iç günde 2 defa yap olur mu.. İnan ağzıma sürmem diyordum ama bebeğim için burnumu kapatıp içtim iyi ki içmişim diyorum .. geçmiş olsun umarım atlatırsın hemencecik Rabbim şifa versin 🤲🏻