Fatosboyraz Kızlar merhaba, 39+2 de çatı muayenesi oldum rahimde yumuşama, açılma vs yokmuş. Yürüyüş, merdiven vs de yapıyorum. Benim gibi olan var mı 😄
ElifKumru Fatosboyraz Beeen ✋🏻 Pazartesi ye kadar gelmezse suni veririz dedi doktor ama çok kararsız kaldım bende zor oluyormuş
Mihrac Fatosboyraz benimde salı günü olacak. Gelmezse normal sancı suni sancı verilecek. İlk kızımda suni sancı ile olmuştu.
Fatosboyraz ElifKumru benim de pazartesi kontrol var . Bakalım ne diyecek doktor ama suniyi ben de istemiyorum hiç iyi şeyler duymuyorum
Zynbclp Benim de som 5 gün ama bende de hiç belirti yok. 3. Aydan beri pilatese gidiyorum merdiven in çık yapıyorum herşeyi yapıyorum ama belirti yok gelesi yok bebenin. Suni sancı da çok göz korkutuyor
Mihrac Fatosboyraz suni sancı olmadına rağmen ben çok kötüydü diyemem. sanrsam kişiden kişiye değişiyor.