Ebrarabla_06 Hsnee bizde 34+6 haftalık olduk canım benim bel ağrısı var gece boyunca saat başı tuvalette gidiyorum ilk haftalardan itibaren kusma bulantı yemeklerden tiksinme halen devam ediyor canım hayırlısıyla gelsin de prenses hanım 🥰
Hsnee Ebrarabla_06 oy canım benim az kalmış inşallah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Rabbim 🥰 biz daha yolun başındayız ilk gebelik mi
Ebrarabla_06 Hsnee teşekkür ederim canım benim evet ilk gebelik Rabbim bu günleri de nasip etsin sizlere
Hsnee Amin gülüm benim inşallah umarım sağlıkla kucağımıza alırız benim 2 ci gebeliğim bide 3 yaşında oğluşum var 🥰 bakalım bu miniğim sürpriz yaptı bize ferahliga erecegimiz günü gösterir Rabbim inşallah hepimize 🌼🥰