Kızlar merhaba
İlk gebeliğimi sezaryen olarak Hümada yaşadım; fakat sezaryen yerim inanılmaz berbat görünüyor. Doğum paketi 17-18 bin lira eğer bu paketi almazsam 5.500 tl sezaryen ücreti ve odaları o kadar kötü ki illa geniş oda için doğum paketi olmalı. Bu tür sebeplerden dolayı en önemlisi sezaryen yerimin kötü kalmış olmasından dolayı yaşadığım güven kırıklığı ile başka bir hastane istiyorum. Acıbadem önerildi. Orada doğum paketi ücretleri nedir, ya da standart sezaryen için verilen odalar da geniş ferah mı? Memnun olduğunuz doktorunuz kimdir ? Yardımcı olur musunuz 23.haftamdayım çok geç olmadan takibe gireyim, şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻