Kızlar 17. Haftaya girdim elenatal ve prilam kullanıyorum doktorum şimdi kalsiyum ilacı verdi birde d vitaminime baktırıcam. Şu ara acı çiğ köfte turşu tarzı şeyler aşırı rahatlatıyor beni ama sabah bulantılarım ilaca rağmen geçmiyor.
Beslenmem konusunda sanki yetersiz kalıyorum diye korkuyorum. 60 kilo ile hamile kaldım 63 kiloyum şuan. Bebeğim beslenemiyor sağlıklı diye tedirgin oluyorum şu ara ama midem de sağlıklı şeyleri almıyor aksi gibi fastfood tarzı rahatlatıyo midemi şuan mesela noddle istiyorum deli gibi😓😓😓 of of dertliyim