sara01 Kızlar gece 3 te suyum geldi sabahı bekledim sancım henüz çok hafif hastahaneye gitsem suni sancı verirler mi?dua edin bana
blackberry118 sara01 Suyunuz geldiyse beklemeyin. Nisan gbi degil bu hiç sancı olmasa da gtmeniz lazım bebeginiz enfeksiyon kapmasın. Saglikla kolayca kavusun insallah
deletedmom351 sara01 Suyunuz geldiyse beklemeyin bence bebek için risk olabilir ağrınız yoksa elbette suni sancı verecekler ama belli olmaz belki de siz gitmeden gelir
CaglaBlgn sara01 benimde gece 3 te nişanla birlikte suyum geldi. Hastanedeyim nst’ye bağlıyım su hala geliyor. Yatışım yapıldı bekliyorum
deletedmom351 Aselminamm Benim suyum gelmedi canım maalesef bende isterdim suyum gelsin ağrım gelsin ama ağrısız doğurdum
Zzzeynep deletedmom351 Ağrının gelmesini mi istedin ben şok 😯😂 bence biz ağrısız doğuranlar çok şanslıyız diye düşünüyorum ben 😂😂
sevsonsuza CaglaBlgn gece gelmis ve hala evdemisiniz hemen doktora gidin susuz kalabilir sezeryan bile olabilirsnz suni sancidan kacicam derken
CaglaBlgn sevsonsuza yok canim hic sanci yok maalesef 😒 doktor bekleyelim biraz, sancin gelmezse suni sanci veririz dedi
Hafizeipek Bebek susuz kalabilir ya da kese patladığı için enfeksiyon olabilir neden beklediniz ki sabaha kadar 😢
deletedmom351 Zzzeynep Sezaryen oldum pişman değilim olduğuma ama ağrıyı da tatmak isterdim nasıl bir şey diye
Zzzeynep deletedmom351 hee anladım canım kusura bakma ya ben acısız sızısız normal doğurdun sandım ondan öyle dedim
Rmrm deletedmom351 hiç pişman olma bosuna sancı cekip yine sezaryen olabilirdin ozaman inan keske en bastan sezaryen olsaydm dicekdin
deletedmom351 Rmrm Kesinlikle en azından başında anladık açılma olmayacağını boşuna acı çekmedim ama insan bu belirtileri de merak ediyor mesela suyun gelmesi olayı nasıl oluyor ne yapardım geldiği zaman merak ediyorum.