Doktorunuza danışmadan hiçbir şey kullanmayın hamilelikte çok fazla oluyor ben çok ilaç kullandım 40. Haftamdayım hala kullanıyorum malesef hamilelikte geçiyor gibi oluyor yine geri geliyor ama ihmal etmeyin erken doğuma sebep olma ihtimali var demişti doktorum, fitil verir muhtemelen