pinarrrr95 Bir kaç gündür bebeğim aşırı hareketli canımı yakıyor, 36. Haftada falan azalmıştı şimdi aşırı hareketli 😅😅 kanala yerleşiyor gibi okumuştum başına gelen var mı doğum yakın mı oluyor?
tombul0bebek pinarrrr95 en son ne zaman kontrole gittin alttan muyane ne zaman yapılıyor acaba bende 38 im
Seymoshh pinarrrr95 benimde öyle canım hatta korkmuştum 37.haftamda ama gayet sağlıklıydı şu üç dört gündür bilhassa çok hareketli dün gece 4 tü hareketine uyandım geri uyudum 6.17 geçe yine uyandım hareketine hiç durmuyor kanalda benimki dr heran gelebilir dedi bekliyoruz 38+4 olacağım 4.bebeğim olacak inş🤲🏻
pinarrrr95 tombul0bebek pazartesi gitmiştim bu pazartesi tekrar gidicem çatı muayenesi de yapılacak henüz yapılmadı
pinarrrr95 Seymoshh Allah hayırlısıyla kolayca kavuştursun bebeklerimize 🥰 benim ilk gebeliğim o yüzden bilemiyorum 😅😅