Selam arkadaşlar bütün gündür bel ağrısı çektim 39+4 üm akşam üstünden beride sırtıma vurmaya başladı arada bir kalbim güm güm atiyo acaba doğum basliyo olabilirmi yada bu süreçten sonra sancılar ne zaman gelir biraz stresliyimde özellikle nedense gece vurmasından çok korkuyorum:(