anakuzusuu Kızlar 10 haftalığız. Bugün elimi koyduğumda sol kasigimda bı 5 6 sn kadar sanki kalp atması damar atması gibi bir segirme oldu. Bu neyin nesidir acaba kalp atışı vs olamaz değil mi🙈
Tinasu anakuzusuu hayır canım hissetmen imkansız küçücük çünkü onu bende ozamanlar soruyodum bi açıklama yapnuştı doktor ama şuan hatırlayamadım😅 bide kasıkta ağrı batma yanma normal bazı günler oluyodur zaten
Mucizebeklerkennn anakuzusuu hayır kalp.atisi şuan olmaz. Rahat olun çok normal. Karnınıza kan pompalaniyor
Senay0606 anakuzusuu bende de oldu aynısı bebişin canlanıyor canım. Erkenden hissediyorsun cinsiyet kesin erkek 🥰
busract68 anakuzusuu karın boşluğunuzda kaslar ve bağlar genişliyor o yüzden ağrı batma yaşıyorsunuz rahminiz büyüyor sonuçta 😊 hissettiğiniz şey bağırsak hareketlerinizde olabilir kalp atışını hissetmeniz pek mümkün değil 🐣
anakuzusuu tombul0bebek evet ben de öyle biliyorum. 18. Haftadan sonra anca hissedilir fakat bu olan ne acaba kalp atışı gibi
anakuzusuu Tinasu evet canım bu kadar küçük hissedilmez diye biliyorum ben de. Evet suan agrim var sol tarafta mesela. Sanki adet olacakmisim gibi. Şu içmeye çalışıyorum. Ayaklarımda hep sıcak su torbası 😢
Tinasu anakuzusuu aynen bol su iç,benim genelde yeni haftaya başlarken ağrım olurdu yada sonuna doğru bebeğin büyüdüğünü ozaman hissederdim rahim genişliyo oda kasılma ağrı yapıyo,şuan 28 haftam biticek hala oluyo ya başında ya sonunda
zehra33_ Bir arkadaşım demişti ki sol tarafınızda eğer başlarda seyirme batma gibi yada sizin dediğiniz gibi kalp atışı gibi bişey olursa erkek olurmuş tabi ne kadar doğru bilemicem batıl inanç kulaktan kulağa duymada olabilir siz söyleyince aklıma geldi paylaşmak istedim 🥰
Lilyumfokimum Benim ilk gebeliğimde çok yaşamıştım o hissi heycanlanmıştım ama o kan akımından gerçekten de sanırım :) kızdı bebeğim. Kucağıma almak nasip olmadı ama yazmak istedim. Cinsiyetle alakası yok bence yani yapısal :)
anakuzusuu Lilyumfokimum yaa çok üzüldüm canım, Rabbım sabrını versin ınsallah 😢 yani sen ilk haftalarda da böyle segirme yaşadın damar atışı gibi
Lilyumfokimum anakuzusuu sağol canım. Evet rvet yaşamıştım. Hatta 7. Haftadan itibaren hep bi seğirme tipi bir hareketlilik yaşadım yapısal kan akımı nedeniyle işte :) cinsiyete takılmamak lazım.
anakuzusuu Tinasu evet canım mesela yarın 11+0 olacağız. 10. Hafta tamamen bitiyor. Gercekten de suan sen söyleyince fark ettim. Hafta biterken ya da yeni hafta başında ağrılarım fazla oluyor. Bir de bu damar atması düşündurdu beni. Baya baya kasikta bu karında falan değil yani
Asliormanci anakuzusuu canım o organların yer değişimi so ucu oluyormus bende hem kalp atışı sanardım shshsh
Elibo anakuzusuu kan akıslarınız. Hızlandıgı ve arttıgı için damarlarınızda seğirmeler meydana geliyor bebegınızin hareketlerını hıssettiğinizde olmadıgını anlrsınız ayrıca kacıncı haftaya gelirse gelsin kalp atısını hıssedemezsınız bebegın