3prens1prensesmom Yagmur_277 basima siddetli agri girdigi zaman anliyorum dustugunu olcuyorum 10/5 9/5 oluyor 9 oldugunda genelde elim ayagim bosaliyo 🤦🏻♀️
Rmsc Yagmur_277 evet ben yaşıyorum ilk başta yüksek tansiyonum vardı , şuan 21+3 haftaligim 7-3 7-1 8-3 falan oluyor beni çok fazla etkiliyor
Honeymom17 Benim 8/4 8/5 filan normalde boyle degildim hamilelikte boyle oldu. Her defasinda da doktora gittigimde sormaya korkuyorum
Esracaa1 Ya bende 14 haftalık hamileyim bir anda midem bulandı gözümün önü karardı olduğum yere yığıldım kaldım benimki de tansiyon düşüklüğü galiba normal mi bu durum