ayse0943 Kızlar gebeliğin ilk belirtileri nedir adet gecikmesi hariç bi de folik asit kullanmak ne kadar ektili kullanma durumu olmadıysa doktorunuz ne söyledi cevap verenlere teşekkürler şimdiden 🌸
ArvenMom Folik asit kullanımı bebeğin gelişimi için çok iyi ilk belirtilerim halsizlik yorgunluk uyku hali aşerme şuan 8 haftanın içindeyim her yediğim şeyde mide bulantısı sabah bulantısı yemekleri zor yiyiyorum kasık karın ağrısı huysuzluk ağlama isteği falan tabi herkeste aynı olmaz bende böyle hamile kalmadan öncede hamileliğimde de folik asit ve vitamine devam ediyorum allaha şükür sağlıklıyız 🥰
Lunaaa92 Benim uyku, ama öyle böyle değil hatta regl tarihimden 1-2 hafta önce kendini göstermeye başlamıştı olduğum yerde gözlerim kapanıyordu, ve aşırı iştahsızdı, 3.aydan sonra normalde döndü ama :)
Ayshed Merhabalar.Yeni gebeyim hiçbir belirti yok diyebilirim.Sadece hemen bişeyler yemek istiyorum.Lütfen geçecek diyin.Şimdiden kilo almak istemiyorum.