Bugün adet olmam gerekiyordu olmadım henüz.Yumurtlama zamanda olduğu gibi akıntım var kasık ağrım ve adet olacakmisim bacak ağrım var.Genelde bat bir gün sonra oluyorum ama acaba mi diyor insan yine de.Devlet hastanesi çok yakın gitsem kan alırlar mı acaba eczaneler çok uzakta evde de test yok.