Merhaba arkadaşlar ben 8. Haftaya giriş yaptım şuan hâlâ adet ağrısı şeklinde kramplarım devam ediyor bide kalça ağrısı çekiyorum. Benim gibi ağrı çeken varmı acaba ne yapmam gerekiyor. Kalça çıkığı olmuşsa nasıl tedavi edilir. Normal doğuma engelmidir?