Nlfr123 Kızlarr son günleri olup benım gıbı ses soluk gelmeyen varmı 😂 2ncı hamıleyım oncekı dogumdan kalma 1cm acıklıgımda bıde az az sancılarım var 2gundur rahmımdeki kemıklerım agrıo sizde durumlar nee 🫣
Cansu0834 Nlfr123 benimde son 8 ama ne sancı ne açılma ne yumuşama hiçbir doğum belirtsi yok benim kızımda gelmiyor malesef
avyasemin Nlfr123 benim de son 5 artık ağlamak istiyorum neden gelmiyor diye ilk hamileliğim heyecanla karışık sabırsızlık yaşıyorum zaman geçmiyor meraktan öleceğim
Ebru_cekin06 Nlfr123 bizde 34 haftalik olcaz benimde 2.dogumum ilkne gore agrim sancim daha çok oldu ilkinde olmamisti sadece 1 gun cektim o gunde dogurdum zaten 😃39 hafta dogurmustum oglumu buda oglan bakalim ne zaman gelcek
Nlfr123 Fatosboyraz gelır o yakındır bende oyle ılkınde 1 ay onceden basladım ne zaman gelıcek dpguramadım demeye 😂
Sevilay29 Nlfr123 benimde son 5 en son gottigimde 1 cm açıklık vardi ama başka hiçbir belirti yok gelesi yok bu bebislerin
Byza-clk Nlfr123 benimde son 4 hafif ağrılarım var ama sıklığı ve şiddeti artmıyor bı turlu gelmiyor bebisler😀
Nlfr123 Byza-clk benımde suan oyle gelmezse sezeryana gıdıcek gıbıme gelıyor korkuorumda ıkıncı dogum olmasına ragmen
Nlfr123 Byza-clk benım gıttıgım doktor sunı sancı vermıorum dogal yoldan kendı gelsın dıo bende ıstıcem ama yok demıstı
Baymehal Nlfr123 son 10 😂😂 diyom aha gelecek yok bacım gelmiyor hayır o gelmedikçe doğum korkusu sarıyor 😅
Nlfr123 Baymehal ballahi benımde oyle 😂 ıkıncı hamılelıgım korku gerılım hepsını yaşıyorum 1haftadır aglıyorum cocuk gıbı ben dogurmucam kalsın ıcerde dıye 😂
Baymehal Nlfr123 bende öyle oldum ilk başalrda gelsinde alayım seveyim son 10 olunca bi korku 😂😂 az önce eşime de dedim korkuyorum doğurmaktan o da sen yaaprsın güçlüsün vs dedi de nafile 😂😂😂