Azra41 Kızlar ben 35+2 günlüğüm karnımın alt bölgesinde böyle pıtpit durmadan atan bişey var acaba bu hıçkırık mi ya ? 🙊
Rmysa0308 Azra41 evet canım hıçkırık ..bebos doğum pozisyonundaysa eğer kafası asagi kısımda olduğu için en çok orda hissetmen normal
Mavi39 Azra41 hıçkırık olduğundan eminim ama bnm bebek ters neden apt tarafta oluor hıçkırıklara onu qnlamadm