Gul1gul Sinem94 bizim doktordamı bi sıkıntı var acaba 800kusur değere 2.3 haftalık demesi bi değişik ozaman😄
Sinem94 Gul1gul beta değeri herkesin farklıdır gebeliğin haftası son adet tarihine göre hesaplanır doktor niye yanlış bilgi vermiş anlamadim 🤷🏼♀️😄
busra14044 Gul1gul ultrasondaki çapına göre hesapliyor doktor beta ile hafta hesaplanmıyor malesef benim değerim 2052ydi kontrolüm 2 gün sonraydı yani 4 bin civarı olmuştur o iki günde 4 hafta 3 günlük falan çıkmıştı
Tubatgn Beratmomss Benim biraz farklı erken döllenme olmuş gebeliğin başından beri 1 hafta önde gidiyorum 🤗 birde herkesin farklı çıkıyor biliyorsunuz
Ozlemtanirr Kaç haftalık olduğumu bilemiyorum ilk hafta 60 dı sonraki hafta 1065 oldu haftaya gel keseyi görcez dedi sizce kaç haftalık hamileyim
tirtilinannesiii Ozlemtanirr bende 4-5 haftalık olabilir canm ben 4+2 iken gittim kese çok minikti ilk beta sonucum 103 çıkmıştı 2-3 haftalıktır demişti doktor
tirtilinannesiii Ozlemtanirr bende 4-5 haftalık olabilir canm ben 4+2 iken gittim kese çok minikti ilk beta sonucum 103 çıkmıştı 2-3 haftalıktır demişti doktor