Ceren3345 24+1hamileyim doktor suyum fazla dedi ölçümlerimiz çok şükür normal çıktı ama gene endişeliyim bu durumu yaşayan anneler varmi
2_minik_kalp Ceren3345 benim de ilk gebeliğimde suyum fazlaydı ama doktor endiselenecek bisey yok dedi hatta normal doğum yaptım bebek çıkmadan önce suyum patladı doktor baya bol sulu bi bebek dedi bir sorun yaşamadım ki doğumdan 6 saat önce de suyum gelmişti o da baya gelmişti afedersin altıma yapmışım gibiydi ona rağmen doğumda da baya su çıktı bence az olmasından iyidir
Benimdunyam_ Ceren3345 bebek iri olunca da suyu da ona göre fazla oluyormuş. Bebişin kilosu nasıl haftasına göre önde mi? Ya da gebelik şekeri var mı?
Cansu1993 Ben ilk bebegimde yaşadım bir sorun olmadı şeker testi falan yapıldı sadece normaldi bu gebeliğimdede suyum normalden azmış bende ona şaşkınım neden diye
Ceren3345 2_minik_kalp doktorum beni korkutu yok bebek sorunlu doğar karnından su alıp bakalaim falan dedi istemidem inşallah benimde bı sorun çıkmaz ama erken doğum olabilir dedi
Maviii66- 2_minik_kalp 37+2 deym bende benmde suyum fazla suan ve doktorlar hep olumsız konuşuyor suyum gelirse cok oldugu için aniden gelirmiş ve kordon sarkıp bebek kalbi durabilir dedi yine gecen hafta gittim suyun fazla oldugu için karnındada kalbi durabilir dedi korkuyla hareket sayıyorum kaç haftadr 😞
Maviii66- Ceren3345 aynen bana da dediler kalıtımsal bi rahatsızlıgı olabilir suyun fazla oldugu için dediler sağlıkla gelirler inş
2_minik_kalp Ceren3345 eğer kafana çok takıldıysa başka bi doktora da muayene olabilirsin canım benim son haftalarda suyumun fazla olduğunu söylemişti doktor ve korkulacak bir durum olmadığını söylemişti tabi herkesin durumu farklıdır onu bilemem sadece kendi yaşadığımı anlattım ama bence stres yapma iyi düşün iyi olsun inşallah
Senem_11 Maviii66- korkma bence benim de fazla suyum ama doktorum benı korkutmadı hareket Bı azalır Bı artar normal bence benim de suanda harkwetkerı az ediyor ama az ediyor
2_minik_kalp Maviii66- ilk defa su fazla olduğu için bebeğin kalbi durabilir diye bisey duydum ama ben duymadım diye öyle bisey yoktur diyemem doktorlar daha iyi bilir tabiki eğer birden fazla doktor aynı şeyi söylüyorsa dikkat etmekte fayda var tabiki bol bol dua et strese sokma kendini eğer dünyada rızkı varsa hicbirsey engel olamaz canım elinden geleni yapıp teslim olmak da rahatlatır insanı Allah sağlıklı bi şekilde yavrunu kucağına almayı nasip etsin inşallah.
Senem_11 Benim de suyum fazla Bayadır fazla hemde gecen hafta benim de nst de sancım cok cıkrı dokyor haftaya tekrar gel dedi dun agrım var diye acile gittim nst de sancı cıkmadı ama bebegın kafası asagı donmus acılmam yokmus
2_minik_kalp Maviii66- bunun doğru olduğuna inanmam suyun fazlalığı genleri etkilemez kalıtımsal hastalıklar ilk döllenmeden itibaren oluşur gen dizilimleri ve kalıtsal bilgilerin kodlanması en başından bellidir yani suyun fazla olması sonradan ortaya çıkan bir durum olduğu için genleri etkilemez için rahat olsun
Maviii66- Senem_11 inş doktorlar öyle konuştukca insanın morali bozuluyor sürekli internette arastırıyorum bu sekilde normal gidebin doğumlar okumaya calısısıyorum rabbim yardımcımız olsn
Yenianneeee Kuzum bende şeninle aynı haftadayım. Gecen hafta gittim doktor syyyn falan dedi, bugün tekrar gittim normale dönmüş dedi. Yediklerine dikkat et makarna ekmek pilav çok tüketme ve tatlı az ye gönlünü ferah tut insallah düzelir hemen
Ceren3345 Yenianneeee makarana et ekmekle alakası varmı bu durumun doktorum daha bı öneride bulunmadi
Maviii66- 2_minik_kalp amin inşallah cok teşekkür ederim devletteki doktorlar bunları söyleyenler özele gidiyordum önce benm su fazlalılıgım 28haftada filan başldı özeldeki doktorum sekerime degerlerime baktı normal dedi hani öyle kalıtımsalk birsey olabilir filan da demedi hep olumlu seyler söyledi doğumu devlette yapacagım için 33üncü haftadan sonra devlete gitmeye başladm ama dedigim gibi her gittimde farklı bi olumsuzluk dediler ama cokda takılmamaya calısıyorum dedigin gibi rabbim büyük inş sağlıkla alacagım kucagıma 😊