Y06U_E İyi aksamlar kizlar . 33 haftalık hamileyim ve 3 saaddtir bebek çok sertleşti kasıldı . Erken doğum riskim var . Normal mi bu kasılmalar
nilsmomy Y06U_E dinlenince veya ılık bir duş alınca geçmiyorsa hastameye gidin bence doktorum bana oyle söyledi bu arada bende 33 haftalığım yalancı kasılmalarım oluyor ama hep geçiyor
Satiyeak Y06U_E valla benim erken riskim olmadi ama benim bile 1 gun boyunca karnim taş gibi gezdim.gun boyu kasilmalar yasamistim. Hala daha yasiyorum bazen. 37 hafta olduk gelsin diye beklyorum😂
Y06U_E nilsmomy evet bnde dinlenince geçiyordu. Bu üç saattir ne azaldı nede geçti . Korkmaya başladım.
Y06U_E Hastaneden geldim şimdi 2 santim açılma var ama bebek ters eve gönderdiler sancı cogalirsa tekrar gidecem