hilalsamet Bizde burdaki zamanın sonuna gelmiş bulunmaktayız gerçkten bi gün bende doğum hikayemi paylaşabilecekmiyim merak ediyorum o büyük gün geldi çattı işte 9 ekim gecesi sabaha karşı yani 10 ekim olmuştu kızlar sabah 5 gibi lavaboya kalktım bacaklarımın arasından bişeyler aktı öncelikle direk boşalmadıgı için altıma yapıyorum sandım ama meğerse suymuş bekledim emin olmak için 1 saat kadar sızıntı şeklinde devam ediyor somra eşimi kaldırdım ama bende sancı yok eşim panik yaptı sakinleştirdim onu hemen gitmeyelim bekleyelim dedim sonra 8 e kadar bekledik giyindik evden çıktık doktora 9 da gelmiştik baktılar suymuş ama hala geliyor doktor doğum olana kadar gelir dedi sandım yok 3 e kadar bekledik sancım gelmedi sonra sumu sancı takıldı ilk pek hissetmedim sonra dozajı artınca ağrım şiddetlendi dayanılcak gibi değildi 13 saat suni sancı verildi ama acılmam hala 2 cm doktora yalvarıyorum sezaryan için ama 24 saat olmadan prosedür gereği alamam sezeryana dedi daha 9 saat saat daha sancı çekmem lazımmış eğer ilerlemezse ozaman alacakmış artık eşim kızdı beni go halde görünce benle birlikte oda ağlıyordu resmen çıkalım başka hastaneye gidelim dedi doktorla konuştuk pek onaylamadı ama sonra ısrar edince izin verdi ama imza artırdı mesuliyet kabul etmiyorum diye gece 4 te hastaneden çıktık başka ni özel hastaneye geldik doktor yoktu ama önce ebeler muayene etti sonra açıklık hâlâ 2 cm miş dediler ben sezaryan istediğimi söyledim halada sancılarımcok fazlaydı doktoru aradılar oda siz testleri yapın hazırlayın ben geliyorum demiş bi takım testler yaıpldı sonra ameliyathaneye geçtik hazırladılar beni spnial anestesi ile 07.06 da yavrumu aldım kucağıma tüm ağrılarım bitmişti artık çok güzel bi duygu onu önden gönderip benide 7 buçukta çıkarttılar şimdi hastaneden yazıyorum inşllah bugün cıkcaz kızlar çok güzel bir duyguymuş biraz dikiş yerlerim ağrıyor ama suni sancının yanında sinek ısırığı gibi kalır şimdilik benden bu kadar hakkınızı helâl edin biraz uzun oldu ama dünyanın en güzel kokusu buymuş kızlar
Cansugunel0619 hilalsamet Allah analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin inşallah sezaryen mi oldunuz