Baharshin ilk bebeğimde yaz mevsimiydi o yüzden tam 40. Gün mevlüt yaptım ayran, poğaça dağıtıldı ayrıca lokum, çikolata vs. Hediyelik olarakta badem şekerli biberon ve örtü dağıttım ama bu ikinci bebeğim kış mevsimine denk geliyor o yüzden 40 mevlütü ve 6 ay mevlutunu bır arada okutucam kısmetse..