tugbaarya canım öncelikle stres yapma hiç bişey düşünme hastane surecimde 1 gece yoğun bakımda yatmak zorunda kaldım ve bebeğimi sadece 4 5 kez görebildim onlarda da ya emmedi ya da çok az emdi. Odaya çıktık kaynanamla sürekli cekistigimiz icin ben çok sinirleniyordum ve bebeğim emmiyordu. Sütüm çok çok azdı. Ne zamanki eve geldim eşime sarıldım o zaman bebeğim emmeye başladı sütüm yetmeye başladı. Herşey sana bağlı bitanem sakin stres sinir yapma. Beslenmene dikkat et