Gozdetalay acilmam 4,5 santimdi sancım bı gelip bu gidiyordu o yüzden suni sancı verdiler 1 buçuk saat suni den snra bebeğim 20 25 dakika içinde geldi çok zor du ebe ve doktor çok kötü davrandılar yanlış dikiş atıp açıp tekrar yaptılar hakkımı helal etmiyorum inslh sizin kolay gecer