Gskader .
Ben balık kokusunu sevmedigim icin alıp evde yapmam hamileyken genelde alabalık tesislerinde yerdim orasida tutulup yapılırdı yani tazeydi ve her balık yediğimde kalamari yoğurtlu sosuyla birlikte yiyordum ya da tereyağında mantari sarımsaklı yoğurda batırarak yerdim hic birşey olmadı dediğim gibi taze olması önemli.
Ama gebe oldugun için kafanda bunu sşartlamissan bekle öyle ye hem kafan rahat olur hem de acaba sorusundan kurtlursun