Sema60- merhaba, ben de kendi dr um önermeden kendi istegimle 12. haftada yaptırdım. Maddi olarak uygunsa size ikili taramadan cok daha güvenilir fetal dna. İkili taramayı bir matematik olasılık hesabı gibi düşünün. Yaş sigara etnik köken vs etmenlerinin bir araya gelip size olasılık sundugu bir hesaplama ama fetal dna, anne kanından bebek kanının ayrıştırılarak gerçekten genetik taramanın yapıldıgı bir test. Fetal dna yaptırınca üçlü tarama da istenmiyor. Bir de 20-22. haftalarda yapılan detaylı ultrasonda küçük de olsa bir sıkıntı görülürse, dr lar rahat olabiliriz nasılsa fetal dna’n temiz diyorlar. Doktorunuz 30 yaş üzeri iseniz, ondan da istemiş olabilir. Gönlünüze göre olsun her şey.