Hll24 üstteki yorumdan çok farklı şeyler söyleyemedim )) bende oksapar falan ödem yaptığı için ben su tğketimine dikkat etmiştim. Transfer işlemi normal vajinal muayene gibi açıkçası, rahat bir işlem. İdrara sıkışık olma fikri beni germişti mesela öncesinde dedim rezil okucaz yani :))) ama bana dediler ki (öğlene doğru gitmiştik kliniğe) sabah sen git tuvalete hastaneye yola çıktığın andan itibaren de gitme, zaten klinikte USG ile baktılar endometriyuma hani net görülüyor mu diye, bende görülmedi, bana suyu dayadılar :)) yahu dedim nasıl göremezsiniz ben tuvalete gitsem yemin ederim 15 dakka çiş uaparım sen nasıl göremezsin diyotum hemşireye :)))) ama o sıkışıklık hissiyatı geçti bir süre sonra.. epey yürüdüm hastanede hatta zıpla falan dedi kız :)( dedim dans edelim :)) neyse, doktorum bana yeter dedi.. biz çok güldük transfer esnasında, hatta doktoruma da dedim, ben olsam beni güldürmezdim bir süredir tuvalete gitmeyen benim hani :))))) spekulum rahatsız edici bir şey değil. İşlem de rahat. Siz de rahat olun. Transfer sonrası yatağınıza taşıyorlar ve orda bir süre minimum hareketle yatmanız gerekiyor. Ben resmen sırt üstü tavana bakar vaziyette öööyle yattım. Elime telefon bile almadım. Hatta bende serum takılı idi 2 saat sürecek bir serumdu (lipid serum/bunu danışabilirsiniz hekiminize, oldukça faydalı olduğu söyleniyor) bana 1.5 saat falan yat dediler ama ben serum bitene dek yattım (ne oldu o kadar çişe hiç bilmiyorum ama öyle ölmedim inanın Bana, resmen iki saat yattım) sonra serum bitince gayet normal kalktım gittim tuvalete (efsaneydiiii!!!) Sonra geldim biraz daha yattım. Sonra hazırlandık çıktık. O arada ufak bir transfer sonrası eğitimi verdiler. Zaten rapor da verdiler, ben 5 gün istedim. 2 gün yattım evde. Filmizledik sohbet ettik falan. Doktorum 3. Gün dışarı çıkıcaksınız dedi o gün dışarda yemek yiyexeksiniz eğleneceksiniz dedi :)) doktorumun her dediğini yapan biri olarak epey zaman geçirdik dıaşrıda :))) yediklerini gelşnce, ben suya özen gösterdim, avokadoyu zaten hiç kesmedim, devam da ettim, kabız için ne olur ne olmaz diye duphalac almoştım eczaneden ama kuru layısı yedim , meyve yedim, proteini de tükettim hatta bakliyat tükettim onu da dengeledim, kabak çekirdeği hiç kesmediğim bir şey oldu.. ilaçlara devam ettim saatlerine dikkat ederek. Ve bende transfer sonrasında en ufak bir belirti olmadı. Tek bir şey. Ya parmağımın ucunun bile acımadığı hauayımın en sağlıklı en ağrısız en sancısız 11 gününü geçirdim resmen !! Hatta arada ‘olmadı mı acep’ dedim, öyle düşünceleri hemen uzaklaştırdım kafamdan :)) hatta işe gittim 5. Gün sonunda ve gayet trenle falan gittim. Yürüdüm bolca. Doktorum rica etti lütfen arada test yapma kendini de beni de üzme dedi. Öyle de yaptım, 11. Gün teste dek üzerinde pek durmadık - ya da durmuyor gibi davrandık :)))) 11. Gün gayet iyi bir test sonucu aldık, daha sonra kese, daha sonra kalp atışı falan filan derken düşündüm de bunların üzerinden 22-23 hafta geçti. ))))))