Kızlar göbeğim bomboş gibi hissediyorum sadece vajinamda baskı var kasıklarıma ve belime ara ara sancılar giriyor ama düzensiz sürekli tuvalet ihtiyacım oluyomuş gibi tuvalete gidiyorum yok yaşayanlar var mı doğum belirtileri mi sizce kanama veya su gelme gibi bişey olmadı ara ara sancım oluyo sadece bir bebek aşırı derecede aşağıda kız doğurcam herhalde ay yaşayanlar bi yardımcı olabilir mi 🥺