happykidsandmom Kızlar bugün kalktığımdan beri kasıklarım ve vajinamda fena bi ağrı var yürürken özellikle sanki çocuk oradan çıkacakmış gibi 30. haftamdayım normal mi daha kontrolüme 3 hafta var
Fattuma happykidsandmom bence ihmal etmeyin acile gidip bir görünün,bebek aşağıda baskı yapıyor olabilir
happykidsandmom s_sibelcik arada daha şiddetli ağrıyor umarım geçer lavaboya da zor oturuyorum ağrıdan 🥺
happykidsandmom s_sibelcik bugün tüm gün boyunca ağrıdı hala da rahimde sızlama var acile gittim bir sey yok şükür idrarda enfeksiyon çıktı biraz sadece
dilantasdemir Bende şu an o durumdayım. Belimdeki ağrı tarifsiz. Pozisyon değişince bile geçmiyor. Ve başımda inanılmaz şiddetli bir ağrı var bunun beraberinde midem bulanıyor. 32+2