Sevgisahraazra Kızlar merhaba 26haftalik oldum ama son bir haftadır bebişim sol kaburgama giriyo nefes alamıyorum birde sırt ağrısı sizdede oldumu ne yaptınız geçti
Fundayakut Sevgisahraazra Bende 26+2 deyim oğlumla kaburga ağrısı bende de oluyor özellikle sabahları uyandığımda ama bebişlerimiz artık büyüyor katlanıcaz mecbur 😅 sırt ağrısıda kendimi yormadığım sürece olmuyor çok şiddetli ağrın varsa doktora danışmanı öneririm 🥰🌸
Handevtnsvr Sevgisahraazra ben 32 haftalık hamileyim bir aydan fazladır sırt ağrısı ve kaburga batmasını yaşıyorum aynı şekilde sol tarafımdan. Egzersiz yapmaya çalışıyorum biraz rahatlatıyor. Tavsiye ederim. Birde kendinizi çok yormamaya çalışın tabi sırt ve bel ağrısı ayakta fazla kalınca da oluyor.
Sevgisahraazra Fundayakut mecbur yoruluyorum 2tane daha olunca evde sıcak su torbası koydum ama zararlımı tam bilmiyorum pazartesi bı özele gidicem
Fundayakut Sevgisahraazra Anladım sıcak su torbasını bilmiyorum ama evet egzersiz yapmak iyi gelebilir
Handevtnsvr Sevgisahraazra evet evet youtube da elçin demirel kaburga ağrısı yazdığında kısa ama rahatlatıcı egzersizleri var. Sırt içinde yine aynı kişiden yapıyorum