Şu mamanın peşini bırakmadılar bırakmıyorlar ya daha yeni zam yapıldı zaten ve yine yapmışlar artık yettiremiyoruz ya ek gıda da alıyor ama çocuğum mama istiyor yani gün içinde hep ek gıda verince ağlıyor mama ver diye anlıyorum.4 günde falan 400 gram gidiyor yani Allah bize sabır versin gerçekten bezi hiç söylemiyorum yani 78 beze 170 lira para verdim 😬😬😬😬