Yaprak1984 Tek bir ayağımda epey ödem oluşan oluştu. 12+3 teyiz. Şimdiden böyleyse doğuma kadar ne halde olurum arkadaşlar? Fikri olan yazarsa çok sevinirim 🙏🏻
Esracim Yaprak1984 canım uzanmaya geçer aslında ama sen hem başında iken hemde aşırı sisiyorsa doktoruna sor bence . Ben de son aylarda aşırı şişti sağlık ocağı hemen kan tahlili yaptı son aylar olmasına rağmen. Karaciğer de mi sorun var diye
Busranurasikk Yaprak1984 alçakta tutup salladığınızda da ayağınız şişebilir havaya dikmenizi ve bol su içmenizi tavsiye ederim birde tansiyonunuzu ölçmelisiniz mutlaka
Ayseguls Yaprak1984 tuzlu yemek yemeği tamamen kesin. Ayaklarınızın altına yastık koyun birkaç tane havada dursunlar. Bol su için. Benimkiler bu şekilde geçti. Turşu gibi bol tuz içeren şeyler yemeyin
Esracim Yaprak1984 tatlım dediğim gibi sağlık ocağına gidip doktora şöyle bence . Benim doktor ilgili o konuda söyleyince kan tahlili yaptı. Değerler yüksek çıksaydı dahiliyeye gonderecekti. Onun dışında turşu zeytin peynir tuzlu olduğu için etki ediyor olabilir. Ben 8 ay yemedim zeytin ve turşu.tencere yemegine bir çay kaşığı tuz atıyorum. Eşim tuzunu kendi tabağına atıyor.
Gmzcngi Yaprak1984 canım uzanıcaksın ama altına iki tane yastık koy ayağının o sekilde otur anca öyle gecer normal uzanınca geçmez bende sabah 9 akşam 6 calısıyorum eve gidince 1 saat öyle yastık koyup oturuyorum baya iniyor şişlikler sende dene yada ılık tuzlu su yap ayaklarını orda tut öylede geçer❤️
Bskrt Yaprak1984 tuzlu şekerli ve unlu gıdaları tüketmeyin. Ve gün içinde sürekli soğuk su tutun dizden altınıza Benmde öyleydi başlarda pantolonumu bile zorla çıkarıyodum🤦♀️ Hep uzandm ve bunları yaptm düzeldi
Gmzcngi Esracim yaaa turşuya nasıl dayandınız benimde canımın en çok istediği şey🙈 yemekte mutlaka masada olucak o turşu🙄☺️