Nutelllaa ben de ilk gebeliğimde tansiyon düşüklüğü yaşıyordum, evde hep baygın vaziyetteydim, serumlarla toparlıyordum. Destekçim de olmadığı için zor geçmişti 5-6 ayı. Şu anki hamileliğimde de maalesef tansiyon düşüklüğü yaşıyorum, ve genelde evdeyken oluyor. Çalıştığım günler sıkıntı yaşamıyorum. O günler annemde oluyorum, hiç Bi işle uğraşmıyorum. Evde herhalde yemek çamaşır ev işi derken psikolojik Bi baskı da oluyor. Hamilelikle birleşince kötü oluyorum.