nuurrceren özel hastaneler kafayı mı yemiş arkadaşlar yaaa,durup durup zam yapıyorlar 🤨 4550₺ diye söylenen normal doğum ücreti artık 5550₺ olmuş.. 🤧
Ayse_3434 nuurrceren hangi şehir hastane benim gittiğim hastane yılbaşına kadar sabit dedi ama inşallah değişmemiştir
Asil_hatun _edakrsu22 hem.lux hem mecburiyet devlettede hiçbir şekilde randevu vermiyorlar sıra zaten yok
nuurrceren Gulsahcicek 5 ekimde gitmiştim, o zaman muayene ücreti 285₺idi. sonra 27 ekimde gittim. ben fiyatı o sıra algılayamadım. 2 gün sonra eve gelince fişe baktım da öyle farkettim 😄 muayene ücreti 350₺ olmuş, bir de nstye girmiştim o da 85₺🫠 bahçelievler medipol hastanesi 🤨
byznr34 nuurrceren ocakta zaten zam bekliyoruz ama böyle sene ortasında yapması da çok saçma kesin ocakta tekrar zam gelir
catmomm nuurrceren ve 2-3 ay önce forumda görmüştüm 9 bin küsürdü doğum ücreti ben kayıt yaptırana kadar 12 olmuş
Mnkse1938 İzmit’te sezaryen 8500 + anestezi ücreti 750 TL dendi. 2 günlük özel oda, oda süslemesi, fotograf cekimi, fotograf albümü dendi
Bebekliannee Mnkse1938 yaa çok garip sezareyen anestezi olmadan nasıl olsun . 🤷🏻♀️ Birde anestezi için ayrı ucretmi ödeniyor. Bunlar iyice şaşırmış
Ayguns nuurrceren Bende 360 veriyordum 450 olmuş mürvet hanımın muayene ücreti. Bende Bahçelievler medipole gidiyorum sizin doktorunuz kim acaba ?
Ayse_3434 nuurrceren anladım malesef ki öyle zam üstüne zam yapıyorlar şaşırdık artık ne yapacağımızı Allah yardımcımız olsun
Deryaaa2110 nuurrceren çok iyi benim İzmir de gittiğim çok ta ahım şahım olmayan hastane 11.000 lstiyor
catmomm nuurrceren hem de nasıl devlete de gidemem maalesef zaten hastane fobim var bir de orada başıma neler gelecek diye düşünmekten doğum yapamam ldkfk. Eğer sıkıntı çıkmazsa evde ebe eşliğinde suda doğum yapmak istiyorum hem daha uygun hem benim için daha rahat
Mnkse1938 nuurrceren arasında 500 TL oynuyor diye biliyorum. Özel Konak hastanesinde doçent doktor bahar Astepe nin fiyatı bu. Elime bir kagıt vermişti üzerinde (doç farkı alınmasın , sağlık personeli) yazıyordu. Aşagıya inip fiyat sorduğumda bana bu fiyatı söylediler.