Evet hatta bugün geldi keseyi gördüğüm de doktorum kanaman olabilir dedi o yüzden telaş yapmıyorum ağrım da yok koyu bı kanamada değil yine pembemsi peceteye sildikce gelen ve 6. Haftada bebeğin organları büyüdüğü için normal deniliyor Rabbim bilir en iyisini hayırlısı ☺️