_Nur_1818 valla benim de kilom var açıkçası ama hissedilşyor belki kilo etkiliyordur. Akşamları yatakta solumuza yattığımızda daha rahat hissederiz. Bir de benimkisi akşam 10 civarları biraz hareketleniyor 26 hafta içindeyim artık karından görünüypr hareketler. Karnımı açıp izliyoruz ama karnım soğuyunca hareket de kesiliyor. Hafif hafif dürtüyoruz açıkçası :)) ben de önceleri ağırlıklı kasık bölgesinde hissederdim ama şimdi alanı biraz daha geniş yine de. Akşamları dinlenme saatlerinde ayaklarınızı uzatın rahat pozisyonda biraz ovalayın, onunla konuşun, kilometre mum etkisi vardır ama tam bir blokeleyici oldupunu düşünmüyorum. Ama şu dikaktimi çekti, örneğin USG çekilirken görğyorum kıpır kıpır ama ben o hareketleri hissetmiyprum mesela..