Aysenur_cil34 Kızlarrrr 40 a 2 gün kaldı bizim oğlan da hala tık yok sizde durumlar nasıl tam 40. Haftam da ilk çatı muayenem var belki de ilk ve son olacak 🙈🙈
demetarik Aysenur_cil34 ya bende 39+4 te dr gidicem suniyle baslatmak için konusucam ne diyorsunuz bu sekilde soylesem kabul eder mi cok beklemek istemiyorum
minikmelek1311 Aysenur_cil34 yürüyüş yapıyormusunuz? Bende normal doğum için hazırlık yapıyorum. Doktorum yürüyüş yapmamı söyledi çok yorgun oluyorum yürüyemiyorum. 35+5 hafta şuan.
canssuu0 Aysenur_cil34 40+2 olduk bizim oğlanında gelesi yok pazartesi gidicem bakalım ne diyecek günde bir kere falan adet sancısından daha fazla olan sancım oluyor bu ara bakalım
eminedlbz 41 e kadar bekliyoruz dedi doktor suni sancı verirse kabul etmeli miyim yoksa 42 yi beklemeli miyim bilmiyorum siz ne yapacaksınız ?
minikmelek1311 eminedlbz ben duyduğum kadarıyla söyleyim. Israrcı olmayın doktorunuz ne derse onu yapın. Beklicem diye diretmeyin. Bir arkadaşım diretmiş beklicem diye bebek kakasını yapmış sıkıntı olmuş.
Aysenur_cil34 eminedlbz 42 çok geç hiç bekleme. Haftası dolduğunda zaten çok riskli kakasını yeme olasılığı ve zehirlenme durumu var Allah korusun. Ben yarın gidicem bakalım neler olucak ama beklemem 42 yi falan
Aysenur_cil34 demetarik eğer özelse kabul eder ama devlet hastanesiyse hiç zannetmiyorum kabul edeceğini
Buseee1 minikmelek1311 ben yürüyorum 38. Haftadayim merdiven de çıkıyorum sürekli ama tık yok kendi istediği zaman gelecek sanırım
Aysenur_cil34 minikmelek1311 yani yürümeye fırsat kalmıyor genelde çünkü gğn içinde sürekli aktif haldeyim. Hamileliğim boyunca yattığımı hatırlamıyorum
Suhedaaakk Bizde 39+3 hurma ve bol bol yürüyüş yapıyorum bakalım beyefendi ne zaman gelirse doktorum perşembe gününe kadar bekleyelim son kontrolümüz olsun bir iki gün daha müsade edelim olmazsa doğurturum seni dedi 😂
Aysenur_cil34 Suhedaaakk ayy benim 40 oldu beyefendi çok hareketli artık canımı yakıyor ama çokta gelecekmiş gibi hissetmiyorum 😂
Kbranne Kaç günde bir kontrole gidiyorsunuz beni 3 günde bir çağırıyor doktor hareketlerine dikkat et diyor bu son zamanlar daha endişeli zor geçiyormuş cidden sizde öyle misiniz ben mi çok takıyorum bi şey olursa diye 🤦♀️
Aysenur_cil34 Kbranne ayyy tam tersi bizimki olduğundan daha da hareketli. Doktorum bana hareketlerde azalma olur demişti ama tam tersi oldu. Beni de 3 günde 1 çağırıyor ki zaten yarın hftam doluyor
Havvaa06 Ultrasona göre 40+1 bana göre 39+1 im 3.5 cm acilmam varmış yatış önerdi doktorum ama istemedim gelesi de yok beyefendinin p.tesi suni ile mi dogursam bilmiyorum
Aysenur_cil34 Havvaa06 bana da yarın bakıcaklar açılmama eğer o civarlardaysa bende yatış yapmam evde geçiririm diye düşünüyorum